Tagastamispoliitika

  1. Ostude tegemisel leheküljel www.bebra.ee kehtib igale ostjale ja tema ostetud kvaliteetsele tootele 14-päevane tagastusgarantii alates kättesaamise päevast.

    Kauba tagastamiseks toimige järgmiselt.

Tagastamine on võimalik läbi OMNIVA pakiautomaati.
Tagastamiseks palume valida see OMNIVA pakiautomaat: "Vilniaus MAXIMA Viršuliškių pakiautomaat"
Kontaktandmed:
+37062726263 (konsultatsioonid ainult e-posti teel)
info@bebra.ee

Või

Otse kulleriga aadressile:
MB Inova Sprendimai

Raudondvario pl. 226, 47155 Kaunas, Leedu
+37062726263 (konsultatsioonid ainult e-posti teel)

info@bebra.ee

2. Võtke ühendust e-posti teelaadressil info@bebra.ee. Kaupu ei saa tagastada ilma eelneva etteteatamise ja kokkuleppeta.
2.1. Selgitage, miks te otsustasite kauba tagastada, ja lisage ostudokument.
2.2. Toode peab olema kasutamata, märgistatud ja originaalpakendis, kahjustamata ja ilma kaubandusliku väljanägemise kaotamiseta.

3. Igale tootele antakse tarnija garantii tootmisvigade ja muude defektide suhtes, mis ei ole seotud tavapärase kasutuse ja keskkonnamõjudega. Iga toote garantiiaeg on esitatud tootekirjelduses.

4. Halva kvaliteediga toote tagastamiseks järgige punktis 2 loetletud samme.

5. Müüja kohustub esitama tarbijale kirjaliku põhjendatud vastuse hiljemalt 10 tööpäeva jooksul alates tarbija taotluse kättesaamisest.

6. Saatekulusid ei hüvitata.

7. Kui tellitud tootes on tootmis- või transpordiviga, kohustub e-pood selle asendama või tagastama ostjale raha tagasi. Toote tagastamise kulud kannab e-pood.

Vastavalt Leedu Vabariigi Seimi korraldusele nr. 217 (Asjade tagastamise ja ümbervahetamise reeglite kinnitamise kohta) 18str., ei rahuldata ostja nõuet ostetud asi asendada sarnaste asjadega või tagastada tasutud raha pärast järgmiste asjade ostmist: sukkpüksid, sokid, sokid jm. sarnased esemed, rinnahoidjad, taljed, korsetid jms esemed, meeste, poiste, naiste või tüdrukute aluspesu. Kogu teavet saate vaadata siit Kauba tagastamise ja ümbervahetamise reeglid

8. Kauplus müüb kaupa, mis vastab tellimuses sätestatud tingimustele. Juhtudel, kui Kliendile üle antud kaup ei vasta teatud tellimuse nõuetele, kohustub Klient sellest viivitamatult kirjalikult teatama Poe poolt määratud e-postile või telefoni teel ning viimane kohustub astuma kõiki samme olemasolevate puuduste kõrvaldamiseks, kui sellised puudused tekkisid Kaupluse või tema nimel tegutsevate kolmandate isikute süül. Kauplus parandab puudused Kliendiga kokkulepitud mõistliku aja jooksul, kui puudusi ei kõrvaldata, on Kliendil õigus oma õigusi kaitsta Leedu Vabariigi tsiviilkoodeksis sätestatud korras.